Sunday 29 May 2011

0
Komen
Akhirnya................

           Syukur alhamdulillah hari ini aku dapat menulis lagi setelah sekian lama menyepikan diri di sini. Kesibukan yang melanda beberapa minggu sebelum ini akhirnya berakhir seketika apabila bermulanya cuti sekolah. Bersyukur pada allah diberi aku peluang lagi untuk hidup pada hari ini genap usia aku 30 tahun. Ucapan dan doa kawan2, adik beradik dan sedara mara mengiringi hari ini kerana aku masih diberi peluang untuk bernafas sehingga kedetik ini. Esok pula ulang tahun ke 2 perkahwinan aku, semoga hari esok dan akan datang akan semakin berbahagia buat kami....

         Terima kasih yang tidak terhingga buat semua yang telah mendoakan yang terbaik buat diri saya. Kata-kata dan ucapan kalian semua telah memberi sinar kegembiraan buat saya.


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...