Tuesday 31 May 2011

4
Komen
ulang Tahun perkahwinan kami yang ke dua....

Hari ini 30 Mei, genap 2 tahun aku dan suami bergelar suami isteri. Kenangan manis ketika diijabkabulkan menerjah ke kotak ingatan. Walaupun hari ini aku dan suami tidak dapat bersama meraikan detik terindah kami, aku pasti suami aku jua merasai betapa gembiranya bila sampai ke tarikh ini. Masih terngiang-ngiang ditelinga lafaz keramat yang mengesahkan kami sebagai suami isteri, detik itu akan terpahat disanubari hingga akhir hayat aku. Perkenalan aku dan suami sebelum disatukan agak singkat. Bermula sebagai kawan biasa setelah diperkenalkan oleh seorang rakan sehingga membawa kami ke tarikh yang sama pada hari ini dua tahun yang lalu. Sesungguhnya aku bersyukur telah diketemukan dengan dia sebagai suami aku. Hanya dialah tempat aku menumpang kasih dan sayang.....


             Setiap detik yang berlaku pada tarikh ini akan selamanya menjadi detik terindah dalam hidup aku dan suami. Diberi peluang bergelar isteri adalah anugerah terindah, kini semoga ada khabar berita gembira bakal menyusur walaupun tiada tarikh rasmi bila khabar itu akan berlaku....hanya pada allah aku meminta dan hanya pada dia aku kembali....

4 comments:

jehanfrhin said...

selamat hari ulangtahun perkahwinan.. semoga perkahwinan ini akan berkekalan sehingga ke syurga.. amin.. =))

Puan Avy Liez Nurliza said...

hepi anniversary Liza...:)

Zasillah Ariffin said...

selamat ulangtahun perkahwinan babe...tarik ko n tahun ko kawin sama ngan adik lelaki aku rupanya...ekekeke...ce cek blog adik ipar aku tu...azmiati memories.

anyway...semoga apa yang dihajati akan tercapai. AMIN.

~SYAZ~ said...

selamat hari ulangtahun perkahwinan kak.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...