Friday 25 March 2011

5
Komen
hasil tangan masa kat Pontian...

Jari-jemari ni rindu pulak kat gam UHU, kat gunting dan bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan sesuatu yang leh digelarkan sebagai hasil tangan. Walaupun tidak la banyak dan tidak la pula sehebat mana namun aku penah la cube-cube menghasilkannya untuk kawan-kawan..Jom tengok he3...

Bakul buah..syok buat Cenderahati cam ni..ini yang dihasilkan atas permintaan Cikgu fadillah dari SMKPG3 untuk majlis2 rasminye.......bukan hantaran tau tuk bagi perasmi Majlis.....yang lawaknye bt last minute esok nak pakai hari ni baru bagitau...

 Hadiah untuk anak sedara dan sepupu masa birthday die orang...balut jer....huhuhu



 Housemate mintak tolong last minute bt hantaran tunang die...pe yang terdaya jer la tolong buatkan..ade lagi sebahagian tapi tah mana tah gambarnye...









Tahun lepas seni tangan dari kain Felt ni cukup popular dikalangan remaja aku pun tidak terkecuali meminatinye setelah melihat hasil tangan cikgu Rashidah......



dan yang terakhir he3...hantaran time tunang pun hasil tangan sendiri.........huhuhu

5 comments:

~ Lady ell ~ said...

nora,kraf dr kain felt ni boleh buat bisnes online tau...cari duit sampingan...isi masa lapang.

NORA LIZA said...

2 la igt nak mula balik la....nak cari pasaran kat sini gak...

D'Kurnia...eilah said...

nora...benda yang warna warni tu cantek ar...ko wat bisnes kan baguz...

NORA LIZA said...

2 la masa kat pontian aku soh zaleha adik aku jualkan..laku beb..ni igt nk mula gak la.....huhuhu

D'Kurnia...eilah said...

start la...aku pun bkenan tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...